Waluta:
PLN

Wysyłka

Opublikowano:

Wysyłka

Zamówione towary są dostarczane wyłącznie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
Istnieje możliwość odbioru osobistego zamawianego towaru po wcześniejszym ustaleniu tej formy i miejsca odbioru. Miejsca w których można dokonać odbioru osobistego to siedziba główna Elmar Plus Sp. z o.o. ul. Handlowa 3, 36-100 Kolbuszowa lub w filii Oddział Rzeszów, ul. Boya Żeleńskiego 16, 35-105 Rzeszów.

Czas wysyłki towarów jest oznaczony na stronach internetowych sklepu. Towary oferowane przez Sprzedającego są wysyłane do Klienta w terminie 5 dni roboczych. Sprzedający dołoży wszelkich starań, aby dostawa towaru nastąpiła w terminie 5 dni roboczych. W przypadku niemożliwości dostawy towaru w wyżej wymienionym czasie, Klient zostanie o tym niezwłocznie poinformowany przez Sprzedającego.

Dostawa towaru realizowana jest we współpracy z wybraną przez Sprzedającego firmą kurierską. Sprzedający zastrzega sobie prawo zmiany firmy kurierskiej, także po złożeniu zamówienia przez Klienta. Koszt dostawy towaru o wartości 500 zł w całości pokrywa Klient.
Zamówienia powyżej 500,01 zł wysyłane są na koszt sklepu.
Koszt dostawy towaru jest uzależniony od objętości towarów i widoczny jest przy każdym z towarów w chwili składania zamówienia. Koszt dostawy jest wiążący w momencie składania zamówienia. W momencie przyjęcia towaru Klient zobowiązany jest potwierdzić jego odbiór. Od tej pory towar staje się własnością Klienta.

Zaleca się, aby przy dostawie Klient ocenił stan towaru i jego zgodności z zamówieniem w momencie dostawy przez Kuriera i w jego obecności. W przypadku stwierdzenia ubytku lub uszkodzenia towaru zaleca się w obecności Kuriera sporządzić protokół reklamacyjny (druk tego protokołu zobowiązany jest posiadać kurier), zawierający opis uszkodzenia. Reklamowany towar, należy wraz z fakturą sprzedaży zwrócić Kurierowi. Jeżeli paczka zawiera więcej niż jeden towar, należy zwrócić je wszystkie. Koszt transportu ponosi Sprzedający. Kiedy towar znajdzie się ponownie u Sprzedającego zostanie wymieniony na nowy, a nowa przesyłka zostanie wysłana na koszt Sprzedającego. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia towaru w czasie późniejszym należy postępować z godnie z procedurą reklamacyjną opisaną w Regulaminie, w rozdziale "Reklamacje".